11:11


·٠•●♥دخمل خوب ♥●•٠·

h+ome | E+mail| D+esign | p+rofile

نمایانگر تراز است.

11+11=22=4=Time (11یک ارباب است یا یک عدد ماسونی)

حقیقت چون یک طرح هندسی است که براساس اعداد پایه گزاری شده است (زبان جهانی) که سیکل های آزمایش را چون یک خط تکرار میکند. در مبحث‌ معاني‌ رمزي‌ اعداد فیثاغورثی (Pythagorean Numerolgy) ، یک سیکل بر اساس 9 پایه گزاری شده است.

9 = پایان

11/9 = پایان DNA زیست زا

 

 

تروریسم و 11 :

 

2001 / 11 / 09     - 11/9  -    حمله 11 سپتامبر در نیویورک

2004 / 11/ 03       -11/3  -    بمب گزاری مادرید

2006  / 11 / 07      -11/7 -   بمب گزاری  قطار بمبئی

 

همه ی ما یک یا چند از این کدهای عددی را در خود داریم که براساس هندسه ای روحانی برنامه ریزی شده اند.  در مورد مارپیچ گونه بودن هوشیاری، میتوان اعداد فیبوناتچی را نام برد. درمورد مارپیچ طلایی که درجستجوی کمال یافت شده یادرمورد تناسب هرم بزرگ میتوان از آنها یاری گرفت.

 

بسیاری از رمز های پنهان که از حافظه فراخوانده میشوند دودویی هستند یا به صورت معکوس مانند 1،2،3،4 یا 5،4،3 ،2،1،0 تا برسیم به نقاط زیر صفر.

 

شما تجربه خواهید کرد یک جنبش سریع که هرگزدر واقعیت شبیه آن را تجربه نکرده اید. شما تصمیم دارید خودتون را پالایش کنید  ، شفا و توازن برای خودتون. انتظار نداشته باشید دیگران نیز در این سفر با شما همراه باشند، این تنها برای شماست. شما مجبورید که در ذهن خود دوستانی را برای خود برگزینید. در اولین قدم ،در دیجیتال را بازکنید ، یادتان باشد راه بازگشتی نیست. روح شما مرحله به مرحله اوج میگیرد تا وارد شوید. هوشیاری نوعی بسط دادن است پس شما چیزهای بیشتری را درک خواهید کرد. شما از چیزهای زیادتری باخبر خواهید شد البته با تکرار آزمایش همزمانی در چندین مرتبه. این باتوجه به روحتون به وجود میاد وبه یاد شما خواهد اورد که شما یک جرقه ی روحی در یک عالم فیزیکی هستید.

شما ابتدا رمزهای پنهان عددی را میبینید. شما فعال میکنید کدهای مخفی دی ان ای خودتون رو تا زمانی که پیام رو دریافت کنید.

 

 

به محض مشاهده ی اعداد رمزی شده ، شما ممکنه احساس نیاز شدیدی رو در خودتون احساس کنید...حالا وقتشه.

سیگنالهای غیر معمول عددی در لایه های زندگی شما تغییر میکنند.

شما ممکنه در خواب چیزهایی رو ببینید که ازشون سردر نیارید ووقتی ساعت زمانی دیجیتالتون به صدا در میاد ....این رو ببینید:      11:11

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






»
farzaneh